از تو و براي تو
نوشته شده توسط : sajen

بنام او

بياد تو

يك سلام ويژه به دوستان خوبم

اين وبلگ رو هم درست كردم و تقديمش ميكنم به عشقم

همراه با وبلاگ قبلي

ممنون ميشم بازم بهم سر بزنيد

سلام به دوستان خوبم از اينكه از شادي من شادن و لطف دارن تو پيامهاشون

اين روزها اگه كوش شيطون كر و چشمش كور ، روزهاي خوبيه

اميدوارم هرگز از دست ندم عشقي رو كه ميپرستم

برام شعري رو فرستاده كه اونو از خودش هديه ميكنم به خودش

و بازم بهش ميگم دوستش دارم و ميخوام دلتنگي هاشو با منم تقسيم كنه

بازم ميگم دوستت دارم هديه آسموني من


در انتهاي نگاهت كلبه اي براي خويش خواهم ساخت

تا مبادا در لحظات تنهائي ات با خود بگوئي :

از دل برود هر آنكه از ديده رود


و من هم به تو ميگويم اي عشق :

مگذار كه ياد ما را ، غم تلخ اين حقيقت ببردا

اين حقيقت است كه از دل برود هر آنكه از ديده رود

اما دوستان خوبم ، من اين حقيقت رو قبول ندارم

حداقل تو وجود خودم نيست .

شما چي فكر ميكنين ؟؟؟؟

تقديم به تو
 


 


 





:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 437
|
تعداد امتیازدهندگان : 136
|
مجموع امتیاز : 136
تاریخ انتشار : 3 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/sajen-575035.jpg
nasim در تاریخ : 1389/8/27/4 - - گفته است :
سلام.من تازه با شما آشنا شدم جالب بود منم با نظر شما موافقم اگر کسی از دیده من بره محاله که از دلم هم بره.دنیا اونقدر کوچیکه که باز هم به هم میرسیم.اگر از دیده و از دل بره ما هم تنهای تنها میشیم.البته این طرز فکر بیشتر مختص جنوبی هاست.خوشحال میشم بهم سر بزنی

/commenting/avatars/avatar10.jpg
nasim در تاریخ : 1389/8/27/4 - - گفته است :
سلام.من تازه با شما آشنا شدم جالب بود منم با نظر شما موافقم اگر کسی از دیده من بره محاله که از دلم هم بره.دنیا اونقدر کوچیکه که باز هم به هم میرسیم.اگر از دیده و از دل بره ما هم تنهای تنها میشیم.البته این طرز فکر بیشتر مختص جنوبی هاست.خوشحال میشم بهم سر بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
nasim در تاریخ : 1389/8/27/4 - - گفته است :
سلام.من تازه با شما آشنا شدم جالب بود منم با نظر شما موافقم اگر کسی از دیده من بره محاله که از دلم هم بره.دنیا اونقدر کوچیکه که باز هم به هم میرسیم.اگر از دیده و از دل بره ما هم تنهای تنها میشیم.البته این طرز فکر بیشتر مختص جنوبی هاست.خوشحال میشم بهم سر بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
jeni fer در تاریخ : 1389/8/24/1 - - گفته است :
salam azizam in webe jadidame

/weblog/file/img/m.jpg
ندا در تاریخ : 1389/8/11/2 - - گفته است :
امیدوارم همیشه عاشق بمونین
من نتونستم این وبت رو لینک کنم . بنظرت چرا؟

www.meandlove1.blogfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
سراچه دل در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
سلام به وعده وفا کردمو سر زدم زیباست موفق باشید آپ بودید هم خبرم کنید

/weblog/file/img/m.jpg
life is love در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
in webet ham jaleb boooood

/weblog/file/img/m.jpg
ندا در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
سلام دوستم
وب جدیدت مبارک . حتما لینکت میکنم
میشه بپرسم چند سالتونه و عشقتون چند سالشه؟

/weblog/file/img/m.jpg
صحرا در تاریخ : 1389/8/6/4 - - گفته است :
راستی من این وبتم لینک کردم.

/commenting/avatars/avatar16.jpg
صحرا در تاریخ : 1389/8/6/4 - - گفته است :
سلام خوبی عزیزم...؟
واای این وبلاگتم مثه وب قبلیت خوشگل و نایسه..
مرسی خبرم کردی..
موفق باشی دوست من


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: